U, de petitionaris
Health 2082630 1920

Ga door met de video-opnames van geneeskunde-colleges in Leiden

642 ondertekeningen

Door het ondertekenen van deze petitie breng jij je stem uit tegen de beslissing om de college's per september 2024 niet meer op te nemen.

Petitie

Wij

De bachelor studenten geneeskunde die in studiejaar 2024/2025 studeren aan de Universiteit Leiden

constateren dat:

het stopzetten van de opnames van colleges leidt tot een oneerlijke benadeling, bijvoorbeeld van studenten:

• die ziek zijn en essentiële stof missen
  • met een bijbaan en deze moeten opzeggen
  • die een dubbele bachelor volgen en één van de bachelors moeten laten vallen

Dit zijn slechts een paar voorbeelden van de ernstige consequenties van deze beslissing.

en verzoeken

dit plan niet door te zetten en de colleges net als vele voorgaande jaren op te nemen en beschikbaar te stellen aan de studenten.

Ondertekenen

We e-mailen u een link waarmee u uw ondertekening kunt bevestigen. Uw gegevens worden niet doorgespeeld aan derden en blijven bij de Stichting Petities.nl. Meer hierover leest u in onze privacyverklaring.

Ontvanger:
universiteitsbestuur